danke schön
rezystor do zmiany prędkości obrotowej dmuchawy / opornik,
Zwiń
X
-
rezystor do zmiany prędkości obrotowej dmuchawy / opornik,
Proszę o pomoc w temacie nawiewu. Wymontowałem właśnie rezystor do zmiany prędkości obrotowej jest raczej "zardzewiały". Nawiew działa tylko na 3,4. natomiast na 1, 2, nic się nie dzieje. A/C podświetla i słychać że załącza wentylator na 1, 2, a na 3, 4 podświetlenie gaśnie.
Co może być przyczyną i jak to naprawić? Jak sprawdzić ten rezystor?
dziękuje za wszystkie podpowiedzi.SKODA OCTAVIA I 1.9 TDI ALH 66 kW/90 KM
UNIDEN PRO 520 XL + SIRIO ML 145
-
-
czytałem wszystkie te linki, ale u mnie działa też na 3, jak wypiąłem kostkę z rezystora to faktycznie wiało tylko na 4, ale po spięciu działa też 3. Wszyscy piszą o tym że 4 omija cały ten opornik i wieje bez kontroli tego opornika, dodam że (może z przypadku) problem z nawiewem zaczął się w momencie kiedy padł zamek tylnych prawych drzwi.SKODA OCTAVIA I 1.9 TDI ALH 66 kW/90 KM
UNIDEN PRO 520 XL + SIRIO ML 145
Komentarz
-
-
Zupelnie strzelam bo nie znam konstrukcji pokretla w Octavii ale w golfie/vento jest tak ze jesli padaja pozostale biegi oprocz 4go, ktory dziala bezposrednio bez rezystora to trzeba podgiac blaszke, ktora znajduje sie pod pokretlem regulacji sily nawiewu.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
Komentarz